Wettelijke garantie & extra garantie
Op alle artikelen van SusaStyle heb je recht op de wettelijke garantie. Daarnaast geven we een extra garantie. Daarmee houden we rekening met het soort artikel en de te verwachten levensduur van het artikel. De te verwachten levensduur is per artikel verschillend.
Wanneer je een klacht hebt over een artikel van SusaStyle dan is dat voor beide partijen erg vervelend. We willen dan graag kijken naar een gewenste oplossing. We vragen je dan contact met ons op te nemen door ons te bellen of door een mail met klachtomschrijving te sturen naar ons e-mail: info@susastyle.nl. 
Nadat er een beoordeling is geweest over je klacht, laten we je zo spoedig mogelijk weten of
je klacht binnen of buiten de garantie valt.


Je klacht valt binnen de garantie?
Dan komen de kosten van het vervangen of het repareren van het artikel voor onze rekening. Daarbij zijn ook de verzendkosten voor onze rekening.

Je klacht valt buiten de garantie?
In dit geval laten we je weten welke kosten er zijn voor reparatie of het vervangen van het artikel. Dan kan je zelf beslissen of je (een deel van) de kosten wilt maken. Ook brengen we je op de hoogte als er onderzoekskosten in rekening worden gebracht. Hiervan krijg je altijd een bericht.

© 2020 - 2024 SusaStyle | sitemap | rss